Alla inlägg den 27 juli 2012

Av Ulrica Karlsson - 27 juli 2012 21:20

Den rubriken kommer jag sälja som nästa Stefan och Krister sommarspel!


Men den summerar dagen väldigt bra! Ser fortfarande ut som en guldhamster i kinderna och har rätt ont. Det gör ont när jag pratar för länge, katastrof för mig, mirakel för alla andra. Det är lustigt att något som inte finns kvar kan göra så ont? Är det fantomsmärtor efter visdomständer?


Har mest glidit runt och tagit lite tupplurar lite varstanns. Hammocken i paviljongen är ett favoritställe som jag har. Jag mår rätt illa överlag men om jag bara äter så blir det bättre.


Men nu till något viktigare: OS! Som tur är har maken köpt hem OS-bilagan så man vet när det är dags för de riktiga, hästrelaterade, idrotterna. Sätter mitt hopp på RGB men ser en vision med Patrik Kittel på pallplats. En annan sak jag har klurat på: Är RGB och Louise Nathhorts syskon? De är riktigt lika, åtminstonde kusiner. Är på riktigt less för att jag missade chatstunden med RGB för det här håller mig vaken om nätterna.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards