Alla inlägg den 25 april 2013

Av Ulrica Karlsson - 25 april 2013 22:30

...av Lojs. Säkerligen redan imorgon. Det är nämligen så att jag har ett helt nytt avsnitt om Vera nedskrivet men jag är så trött och mosig i huvudet att jag bara inte pallar att skriva in det ikväll. Så...inget kaffe för mig innan det är klart om jag känner henne rätt.


Idag så har Lill-Grabben varit iväg på teater, eller tjejtrer som han säger, med dagis. Han har sett fram mot det i två veckor och lyckan var total när det var dags idag OCH han fick ha storpojksbyxor (alltså jeans) på sig. Jag frågade honom nu ikväll om teatern var bra och fick det uttömmande svaret: -Ja.

Då frågade jag vad den handlade om och fick svaret: -Jag vet inte. Vi sjöng.

Jaha, två veckors spänning...

Fast jag vet att imorgon så kommer han berätta alltihop. Han behöver bara få en natt att smälta det hela.


På tal om helt andra småpojkar så har ju Justin Bieber var här i Sverige. Jag kan inte minnas att jag har hört en enda låt med honom då de inte spelar musik på P1 men jag har ju läst en hel del i skvallerbilagorna och har naturligtvis en åsikt. Jag tycker synd om den stackars fattiga grabbhalvan och funderar på att starta en insamling så han kan köpa sig en laddning skärp. Varenda bild jag har sett så hänger hela häcken ut på honom. Ja, i den mån en häck kan hänga när man är 20 år alltså.

Ovido - Quiz & Flashcards