Alla inlägg den 5 oktober 2012

Av Ulrica Karlsson - 5 oktober 2012 12:38

Det är något fantastiskt vad trött man blir av en dunderkur med cellgift och två dagar med cellgift i tablettform. Konstigt vore ju annars. Men illamåendemedicinen som jag fått har varit outstandig, har inte mått illa en gång. Undrar vad det är i den? Idag var det bara sju tabletter som jag behövde ta vilket var helt ok, igår var det 17. Tror jag, var lite groggy.


Det är en helt annorlunda trötthet som jag har. Jag är pigg och vaken mentalt men kroppen orkar inte med. Känns lite surt att inte få någon ledig vecka längre men man kan få allt här i livet. Mina inlägg kan komma att bli lite sporadiska, det får bli lite vart efter jag orkar. Sen är det ju ett faktum att det händer inte för rackars mycket i vardagen.


Egentligen är det en befrielse att vara lite groggy, dagarna går lite fortare då.


Pratade med Hemhem idag och vill härmed göra ett klargörande: Det jag skrev häromdagen om att man gärna får gurgla med handspriten, det är upp till var och en om man vill svälja handspriten eller spotta ut. Jag står dock inte till svars för eventuellt framförande av fordon efteråt.

Ovido - Quiz & Flashcards