Alla inlägg den 23 oktober 2012

Av Ulrica Karlsson - 23 oktober 2012 21:23

Nu ikväll åkte det mesta av håret. Skit också, jag som trivdes så bra i den längden jag hade! Har fällt som en angorakanin under ett dygn så jag tänkte som så att nu spolar jag skallen tills det slutar lossna. Det blev inte mycket kvar kan jag säga. Jag påminde väldigt mycket om den ljuse killen i stefan och krister. Det var inte snyggt någonstans! Så Maken startade upp rakapparaten igen och skalade loss på 6mm. Så nu ser jag ut som en kiwi i skallen.

När jag kom ner från duschen så tittade Lill-Grabben på mig och sa: -Vad fin du är Mamma! Då kände jag mig som världens rikaste människa!

Jag har bett Lojs att ta en bild på mig som jag ska lägga upp. Det behövs ett proffs för att få den här frillen att se ok ut!

Idag var det dags för giftning igen. Det var dock bara en liten ynka påse idag så det var raskt överstökat. Jag fick min inandning av penicillin idag. Det smakade inte helt igenom muffins. Själva inhaleringen tog kanske en timme. Jag satt i ett rum, under en fläkt med armbågarna på en skrivbord med små hål i. För den intresserade kan jag berätta att det var 958 små hål. Precis så roligt var det att sitta där och andas. Men det är bara en gång i månaden så det är ju inte hela världen men jag ska ta med en tidning nästa gång.


Resten av dagen har gått i lugnets tecken. Maken bad sin Svåger om hjälp att installera extraljus på bilen. Mamma och Pappa var här och fikade en liten sväng. Sen har vi mest myst och spelat lite tv-spel. Lite lagom vilt.

Ovido - Quiz & Flashcards