Alla inlägg den 7 januari 2013

Av Ulrica Karlsson - 7 januari 2013 22:16

Svar i kommentarerna som vanligt. Publicerar svaren imorgon kväll.


Lycka till!


(Förstå hur skoj jag tycker detta är!  )


 

Av Ulrica Karlsson - 7 januari 2013 21:16

Idag hade Lill-Grabben och jag sovmorgon. Hade dock tänkt att vi skulle ta oss ur sängen lite skapligt då Lill-Grabben har sin första dagisdag imorgon. Troligen så stängde jag av larmet i sömnen för både jag och grabb vaknade vid 10:30. Vi kommer ju från en lång rad sjusovare både han och jag så det är inte lathet, det är genetiskt.


Väl uppe så kollade vi lite på Star Wars och käkade lunch. Mormor hade lovat Lill-Grabben en Mormordag så när hon hämtat honom åkte jag (med bilen!) till Lojs för att titta på hennes nya lägenhet. Eller nya och nya, hon har bott där i över en månad nu men jag har inte varit i form för att åka dit. Hon har det jättefint i lägenheten! Skitsnygga tapeter!


Nu ikväll så Lill-Grabben och jag spelat zoo-spelet och vi kom nästan överens hela tiden.


Maken har inhandlat ett nytt strykjärn. Det var ett på katastrofrea på skitICA. Det ser ut att vara värst turbojärnet, dock medföljde inte en person som strök och det är lite trist. Men det kanske var för att det var på rea...

Av Ulrica Karlsson - 7 januari 2013 21:16

Idag hade Lill-Grabben och jag sovmorgon. Hade dock tänkt att vi skulle ta oss ur sängen lite skapligt då Lill-Grabben har sin första dagisdag imorgon. Troligen så stängde jag av larmet i sömnen för både jag och grabb vaknade vid 10:30. Vi kommer ju från en lång rad sjusovare både han och jag så det är inte lathet, det är genetiskt.


Väl uppe så kollade vi lite på Star Wars och käkade lunch. Mormor hade lovat Lill-Grabben en Mormordag så när hon hämtat honom åkte jag (med bilen!) till Lojs för att titta på hennes nya lägenhet. Eller nya och nya, hon har bott där i över en månad nu men jag har inte varit i form för att åka dit. Hon har det jättefint i lägenheten! Skitsnygga tapeter!


Nu ikväll så Lill-Grabben och jag spelat zoo-spelet och vi kom nästan överens hela tiden.


Maken har inhandlat ett nytt strykjärn. Det var ett på katastrofrea på skitICA. Det ser ut att vara värst turbojärnet, dock medföljde inte en person som strök och det är lite trist. Men det kanske var för att det var på rea...

Ovido - Quiz & Flashcards