Direktlänk till inlägg 30 januari 2013

JAG ÄR FRISK!!

Av Ulrica Karlsson - 30 januari 2013 18:40

 JAG ÄR FRISK!!  


Jag såg Döden resa på sig och tacka mig för god kamp innan han lämnade rummet


Tack alla ni som önskat, hoppats och bett mig frisk!





 
 
Ingen bild

Annica

30 januari 2013 19:00

Helt underbar Ulle att du sparkade cansern i arslet så den for åt pipan. Jag är så himla glad för din och din familjs skull så pälsen står på mina armar.
Massa hurra hurra för dig, du har dragit livets vinstlott!!!

Ulrica Karlsson

30 januari 2013 23:02

En riktig hästspark bjöd jag på!

Håller med, detta var en riktig högvinst!!

 
Ingen bild

Jennie H

30 januari 2013 19:04

Vilken underbar rubrik :) Kan inte föreställa mig er lycka men jag delar den med er! Allt gott till dej i fortsättningen./ Jennie

Ulrica Karlsson

30 januari 2013 23:00

Den rubriken har jag väntat på att få skriva!!

Du är så välkommen att dela lyckan!

 
Ingen bild

Cissi

30 januari 2013 19:07

Fantastiskt!!! Grattis... Eller vad man nu säger;) har varit underhållande läsning att följa dig på din resa!!

Ulrica Karlsson

30 januari 2013 22:50

Tack!
Nu börjar del 2 i resan!

 
Ingen bild

Mathilda

30 januari 2013 19:14

Fy fanken vad bra Ulle!
Tuffaste tjejen i hela världen.
Nu vill jag verkligen ses på en fika och fira dig!!

Kram

Ulrica Karlsson

30 januari 2013 22:59

Det är gött mos att vara cancerfri!

Nu är det snart din tur!

Kram!

 
Ingen bild

Elin

30 januari 2013 19:14

Åååå vad roligt, lättande och skönt!! Korka upp!!;) Stora varma lycka tillönskningar! Tack för en bra blogg!

Ulrica Karlsson

30 januari 2013 22:58

Var så god!

Det blir nog lite champagne! Eller mycket...
;-)

 
Ingen bild

anki

30 januari 2013 19:25

stort grattis! tror många har hållit tummarna i dag.fortätt nu med att leva livet,älska och njut.styrkekramar från okänd medmänniska som följt din blogg.

Ulrica Karlsson

30 januari 2013 22:57

Nu börjar resten av livet! UNDERBART!!

 
Ingen bild

Lena M

30 januari 2013 19:48

Så underbart!!!! Jag är så glad för din skull <3
Jätte stor kram till dig och din familj. Ni har kämpat tappert tillsammans.

Ulrica Karlsson

30 januari 2013 22:56

Livet är gött å leva just nu!:-)

 
Ingen bild

susanne

30 januari 2013 20:08

Så skönt! Kan inte hålla tillbaka tårarna. GRATTIS!!!

Glädjekramar från susanne

Ulrica Karlsson

30 januari 2013 22:55

Stora kramar tillbaka!

Det har gått åt några näsdukar idag vill jag lova! Snöt upp en halvmeter papper bara hos läkaren!!

 
Ingen bild

Jessica Boston

30 januari 2013 20:37

Härligt,underbart,ljuvligt.....ja hur många positiva ord som helst!!!!
Kram Jessica Boston

Ulrica Karlsson

30 januari 2013 22:54

Ös på med de positiva superlativen! Det är en underbar dag för det!

Kram!

 
Ingen bild

Johanna Andersson

30 januari 2013 21:13

YES!!!!!!!!!!!!
Så glad för din skull =)
Finns liksom inte mer att säga just idag! Hoppas att du återfår lite mera krafter snart...

Ulrica Karlsson

30 januari 2013 22:53

Yes sammanfattar läget rätt bra tycker jag!

Hoppas på mer krafter jag med!

 
Ingen bild

Johanna K

30 januari 2013 21:30

Åh, vad glad jag blev!!!
Var bara tvungen att kommentera (för första gången) och säga ett stort grattis och himla bra gjort.
Dig fightas man inte med!!! :)

Ulrica Karlsson

30 januari 2013 22:52

Tack!

Ja..jag är nog tuffare än vad man kan tro! ;-)

 
Ingen bild

Kusin Helen

30 januari 2013 21:43

GRATTIS :) Vilken härlig känsla för dig och din familj.Jag gläds med er. Många kramar från oss i P-vik

Ulrica Karlsson

30 januari 2013 22:51

Det är en fantastiskt känsla! Helt otroligt!

Kramar till p-vikarna!

 
Annelie

Annelie

30 januari 2013 23:16

YES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

http://www.legoblomma.blogspot.se

Ulrica Karlsson

31 januari 2013 01:30

Jajjemän! Där satt den! :-)

 
Ingen bild

Kat

31 januari 2013 00:45

Hej Ulrika!
Jag har följt din blogg under resans gång! Nu var det dags skriva ! Så fantastiskt härligt och roligt att du segrade:)))
En stor kram Kat

Ulrica Karlsson

31 januari 2013 01:31

Tack!

Det är så obeskrivligt underbart!!

 
Ingen bild

Kerstin

31 januari 2013 11:16

Har alltid misstänkt att du var tuff ;-) öh öh har den äran!!!!<3

Ulrica Karlsson

31 januari 2013 19:27

Jag är minsann tuffare än somliga tror! (för att fortsätta på julaftonstemat)

Tack tackar!!!

 
Ingen bild

Kim H

31 januari 2013 14:43

Nu har jag skrivit kanske 5 olika meningar och suddat. Inget känns rätt nog.
Men jag är så glad för din skull! Se nu till att få tillbaka krafterna snabbt! Kram!

/Kim

Ulrica Karlsson

31 januari 2013 19:25

Tack!

Jag ska göra mitt bästa att hitta krafterna igen!
Kram tillbaka!

 
Ingen bild

Maria Nilsson

31 januari 2013 16:22

Så himla underbart!! Ord känns överflödiga! Men en massa glädje kramar till er:-)

Ulrica Karlsson

31 januari 2013 19:26

Förstår dig! Till och med jag är mållös! ;-)

Kramar tillbaka!

 
Ingen bild

Carina J

31 januari 2013 21:56

Hej Ulrika!
Har följt din blogg hela tiden sen du började. Du är verkligen fantastisk på att skriva! Kan verkligen förmedla känslor! Vissa gånger har jag suttit och skrattat och andra gånger har tårarna trillat nerför kinden.
Vilket underbart besked du fått! Gläds med dej och hela din familj!
Vi kanske träffas på "Hagadalskören", för jag är också med där och sjunger, även om jag inte haft tillfälle de senaste gångerna.
Är så glad för din skull!

Ulrica Karlsson

31 januari 2013 23:26

Tack för berömmet! Det värmer gott! :-)

Hoppas att vi syns på kören!

 
Lisbeth

Lisbeth

1 februari 2013 00:26

Så jäkla underbart!!! Förlåt svordomen, men det kommer från hjärtat!!
Jättekramen :D

http://www.bettans-place.blogspot.se

Ulrica Karlsson

1 februari 2013 01:36

Svordomar är tillåtna när de kommer från hjärtat! ;D

 
Ingen bild

Frida

1 februari 2013 08:22

Hej! Måste bara få skriva GRATTIS! Har följt din blogg en längre tid utan att lämna ett fotavtryck men nu var det på tiden. Lycka till med Tant Brun och allt. Kanske dyker på er då jag rider i Sippetorp och i Släthult, bägge stallen runt Fårbo.

Ulrica Karlsson

1 februari 2013 22:09

Tackar!!

Nu är jag och Tant Brun snart på plats i Fårbo igen. Så ser du en välfödd brun märr och en kvinna med stubb så får du hojta hej för då är det vi! :-)

 
Ingen bild

Helen W

1 februari 2013 16:26

Vilken seger för dig,där förlorade cancern stort.Du är en tuff brud med skinn på näsan,så där gick den bet.Är så jätteglad för din skull.Nu får du samla ihop alla krafter du kan och må så gott.Många STYRKEKRAMAR till dig Ulrica <3

Ulrica Karlsson

1 februari 2013 22:11

Matchen mellan mig och cancern vann jag kanske inte på knockout men väl på poäng!

Tackar för kramarna! Jag ska använda dem när orken tryter!

 
Ingen bild

Grannen mitt emot

5 februari 2013 20:29

Hjärtliga grattis Ska bli kul att se dig jobba i trädgården i vår Ha Ha Kul att du klarade pärsen Hälsn, Inga-Lill

Ulrica Karlsson

6 februari 2013 21:19

Tack! Som bekant är det ingen risk att se mig påta i rabatterna därimot är risken för att se mig med en kaffekopp mycket större! Då är det bara att komma in så bjuder jag på en kopp! :-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ulrica Karlsson - 10 oktober 2013 21:23


...är det ikväll för min Port-a-Cath, även känd som Pelle. Imorgon klockan 08:00 har jag operationstid för borttagningen. Känns riktigt skumt på något vis. Jag har längtat efter den här dagen länge. Hur många gånger under mina mörkare stunder under b...

Av Ulrica Karlsson - 18 juni 2013 22:04

För helt exakt ett år sen satt jag i samma soffa som jag sitter nu (fast i andra änden av soffan) och kliade mig på halsen varpå jag hittar tre ärtstora och ärthårda knölar. Jag förstod egentligen direkt att det var något som var riktigt fel. Och det...

Av Ulrica Karlsson - 10 juni 2013 20:48

Nu har det varit ett rejält uppehåll här på bloggen. Jag har på sätt och vis velat ta mig ifrån allt som jag förknippar med sjukdom. Pallar knappt öppna kärleksbreven från försäkringskassan. Blir alldeles urkig i hela kroppen av dem...brrr...   N...

Av Ulrica Karlsson - 19 maj 2013 21:39

Mitt svenska medborgarskap är räddat ett år till då jag åtminstonde såg alla låtar i ESC. Mest impad är jag av Petra Mede som skötte det hela med självsäkerhet och elegans. Låt Mede leda allt från Allsång på Skansen till Bollibompa i fortsättningen. ...

Av Ulrica Karlsson - 18 maj 2013 20:58

Jag hade idag planerat att putsa mina fönster då de är precis som skomakarens barn. När man har fönsterputs som ett av sina gebit och riktiga grejer så går det egentligen rätt fort men det är så fruktansvärt tråkigt att putsa hemma. Jag sköt på det i...

Ovido - Quiz & Flashcards