Alla inlägg den 3 december 2012

Av Ulrica Karlsson - 3 december 2012 19:25

utan jag köpte en julskinka! Är man sugen så är man. Skinkan är i ugnen nu och har inte många grader kvar till klar. Underbart!


Idag var Mamma och jag inne på sjukan för blodprov. Lill-Grabben fick hänga med då han är lite hostig så jag ville inte skicka iväg han till dagis. Jag kan ju inte skälla på dem som skickar dit sjuka barn och sen göra samma sak själv.

Jag glömde naturligtvis att säga till att jag skulle blodtypas inför morgondagen men det går att lösa i Kalmar i morgon bitti. Typiskt mig. Det finns en anledning till att jag vill ha med Maken till sjukan, han har koll.


Så vi får se om jag får lite blod imorgon. Tycker fortfarande att det känns lite skumt om jag ska vara ärlig! Men som jag skrivit innan, jag låtsas att det kommer från Lillasyster för då är det inte det minsta läskigt.


Har varit lite trött och mör idag men det är bara att ta det lugnt. Det flaggas tydligen för en klass 1 varning inatt och imorgon så ta det lugnt alla ni som ska ut och fara. Vi ska köra försiktigt i varje fall!

Ovido - Quiz & Flashcards