Alla inlägg den 7 december 2012

Av Ulrica Karlsson - 7 december 2012 20:34

"Jag var nykter imorse men det börjar ordna till sig nu"

Ungefär nått liknande är min situation fast mera jag var feberfri imorse men det börjar ordna till sig nu. När jag vaknade var jag pigg som en mört och när jag krängt av mig min dygnsura pyjamas och tvättat mig så kände jag mig nästan som folk. Men det har gått över nu. Har lyckats äta lite och då känner man sig lite bättre.


Idag var Morfar här och var barnvakt åt mig och Lill-Grabben. Vi satt uppkrypa i soffan som tre små fåglar på en gren och tittade på skidskytte. När mamma kom förbi och bytte av så käkade jag och gick och lade mig. När jag vaknade till sans igen så trodde jag att jag hade sovit hela natten så döm om min förvåning när klockan bara var fem!


Nu ska jag nog ta och somna om så jag blir av med den här skit-febern någon gång. Börjar ledsna på den... 

Ovido - Quiz & Flashcards