Alla inlägg den 23 december 2012

Av Ulrica Karlsson - 23 december 2012 21:41

Nu är granen klädd, skinkan griljerad och jag tror att alla klappar är inslagna! Och snöar gör det också, både från sidan och till och med nerifrån och upp verkar det som!


Idag har Maken och Lill-Grabben varit iväg och åkt skridskor tillsammans med Stor-Grabben, Ex-frun med sällskap. Vi kunde inte hålla oss utan han fick öppna en julklapp innehållande en hockeyklubba. Glädjen var total vill jag lova! Han är helsåld på hockey. Nåväl, hellre det än en ponny. Så roligt är det inte att mocka.


Nu är det bara att hoppas på att tomten kommer imorgon. Jag brukar börja uppföra mig halvvägs in i november så att jag har säkrar någon julklapp i varje fall.

Jag riktigt känner hur julaftonsmyset börjar lägra sig i huset.


Jag vill önska er alla, familj, släkt, vänner, bekanta och ni som trillat in här på bloggen ändå en riktigt

God Jul  

Ovido - Quiz & Flashcards