Alla inlägg den 20 december 2012

Av Ulrica Karlsson - 20 december 2012 20:26

där har vi min dag i ett nötskal! Kallar dem för småbarnsdagar då jag i stort sett bara äter och sover. Men de behövs de med!


Jag har pratat lite i telefon också med både Lillasyster, Lojs och min chef. Chefen och jag diskuterade religion och var nästan överens. Maken har varit på julbord och snälla goa mamma har varit barnvakt och kom hit med mat. Man är inte bara lite bortskämd! Till min stora glädje har jag kunnat äta utan bedövning i några dagar och kunde idag till och med äta ketchup (jag är en riktig läckergom) och kan man äta ketchup kan man ju äta vad som helst!


Det vildaste som har hänt idag är att jag hittade en stor hårboll i badkaret efter min dusch

 

Och jo, renovering av badrummet är nästa steg i vårt husägande!

Ovido - Quiz & Flashcards